środa, 7 października 2015

Kto wymyślił taką krótką dobę?

Dawno nic nie pisałam, wiem. Ale tyle rzeczy na głowie a czasu ciągle brakuje. No więc tak, mój synek najukochańszy ciągle zasmarkany, zakichany i latamy z tymi chusteczkami. Do tego doszła jakaś dziwna wysypka i swędząca stopa i ręka(?).. mały ma się zadrapać zwłaszcza w nocy. Jeździłam po lekarzach i w rezultacie nikt nic nie wie i  nie wiadomo co to i skąd.  Jakby nieszczęść  było mało- Kacper ma limo pod okiem i pogryzły go dosłownie wszędzie komary!
Teraz dobra rzecz- mój synuś za dwa dni kończy 2 latka! Ahh jak ten czas leci... Tak więc urządzamy przyjęcie urodzinowe:) W przyszłym tygodniu pochwalę się co z tego wyszło;)
A teraz kilka fotek mojego prawie- dwulatka:)))

                                              Z naszej ostatniej wizyty w Poznaniu;)







Kacper
bluzka-Reserved
spodnie-Zara
buty-H&M

A tu spacerowa niedziela:)




                                                                     Kacper
                                                                     koszula- Rebel( kupiona w sh)
                                                                     spodnie-Reserved
                    

2 komentarze:

  1. He mój chory od połowy września i tak sie ciągnie, zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń